Go to Top

INFO

Pytania dotyczące realizacji LOGOtypu

1. KONCEPCJA LOGOTYPU KLIENTA ?

2. NAZWA FIRMY ?

3. BRANŻA ?

4. ZAKRES DZIAŁALNOŚCI ?

5. PREFEROWANA KOLORYSTYKA ?

6. SLOGAN ? – TEKST UMIESZCZONY OBOK NAZWY FIRMY

7. TERMIN WYKONANIA ? – CZY PROJEKT POWINIEN ZOSTAĆ ZREALIZOWANY W TRYBIE EXPRESS ?

8. FORMATY WYJŚCIOWE ? – WEKTOROWE (*.ai, *.psd, *eps…); BITMAPA (*.jpg, *.png, *.gif…) – DO WYBORU OGROMNA ILOŚĆ FORMATÓW

9. CZY NALEŻY WYKONAĆ KSIĘGĘ ZNAKU ?

Pytania dotyczące realizacji STRONY www

1. CZY POSIADAJĄ PAŃSTWO LOGO ?

2. NAZWA FIRMY ?

3. BRANŻA ?

4. ZAKRES DZIAŁALNOŚCI ?

5. DANE KONTAKTOWE:
KOD POCZTOWY: ?
MIASTO: ?
ULICA: ?
NR. BUDYNKU / LOKALU: ?
TELEFON STACJONARNY: ?
TELEFON KOMÓRKOWY: +48 ?
FAX: ?
E-MAIL: ?

6. PREFEROWANA KOLORYSTYKA ?

7. JAKIE POWINNO BYĆ TŁO ? – JEDNO LUB WIELOKOLOROWE, FOTOGRAFIA…

8. SLOGAN ? – TEKST UMIESZCZONY OBOK NAZWY FIRMY

9. ILOŚĆ I TYTUŁY STRON / PODSTRON ?

10. CZY STRONA POWINNA MIEĆ GALERIĘ ?

11. CZY STRONA POWINNA POSIADAĆ MAPĘ Z WSKAZÓWKAMI DOJAZDU GOOGLE ?

12. CZY NA STRONIE POWINIEN ZNAJDOWAĆ SIĘ FORMULARZ KONTAKTOWY ?

13. CZY STRONA POWINNA POSIADAĆ LICZNIK ODWIEDZIN ?

14. COPYWRITING – CZY TEKSTY NA STRONĘ SĄ PRZYGOTOWANE, CZY TRZEBA JE NAPISAĆ ?

15. CZY NA STRONIE POWINNY ZNAJDOWAĆ SIĘ KONKRETNE ZDJĘCIA ?

16. CZY TRZEBA SKANOWAĆ LUB OBRABIAĆ ZDJĘCIA ? – TAKŻE KOREKTY ORAZ FOTOMONTAŻE ZDJĘĆ

17. JAKA POWINNA BYĆ TECHNOLOGIA WYKONANIA STRONY WWW ? HTML FLASH CMS: » Joomla, » WordPress, » Drupal

18. JAKI JEST POŻĄDANY TERMIN WYKONANIA ? – CZY PROJEKT POWINIEN ZOSTAĆ ZREALIZOWANY W TRYBIE EXPRESS ?

19. CZY CHCĄ UMIEŚCIĆ PAŃSTWO STRONĘ NA NASZYM SERWERZE ? – 12 MIESIĘCZNY HOSTING JEST WLICZONY W CENĘ STRONY WWW

20. CZY NALEŻY WYKUPIĆ DLA PAŃSTWA DOMENĘ ? – ZAKUP DOMENY WLICZONY W CENĘ STRONY WWW

21. CZY NALEŻY UTRZYMYWAĆ I OBSŁUGIWAĆ PAŃSTWA STRONĘ ? – STRONA OBJĘTA GWARANCJĄ

22. CZY STRONA POWINNA BYĆ POZYCJONOWANA ? – BEZ DODATKOWYCH OPŁAT DODAJEMY STRONĘ DO KATALOGÓW WYSZUKIWAREK: GOOGLE, ONET, WP

- BANER DYNAMICZNY -

Baner Dynamiczny jest ruchomą animacją najczęściej zapisaną w formacie: swf lub gif.

- BANER STATYCZNY -

Baner Statyczny jest nieruchomym obrazem – grafiką najczęściej zapisaną w formacie: gif, jpg lub png.

- BAZA DANYCH -

Baza Danych jest zaprogramowanym dokumentem przechowującym informacje które są przetwarzane i wyświetlane na stronie internetowej. Dzięki bazom danych możliwe jest tworzenie oraz aktualizowanie rozbudowanych serwisów internetowych.

- CMS -

System Zarządzania Treścią jest aplikacją lub ich zestawem, pozwalających łatwo oraz przystępnie tworzyć, rozbudowywać i aktualizować witryny oraz rozbudowane serwisy internetowe. Obsługa i aktualizacje strony prowadzone są po zalogowaniu do panelu administratora, za pomocą rożnych interfejsów – wyświetlanych na stronie www. Najpopularniejsze systemy CMS: Joomla, WordPress, Drupal, Xoops, Gallery, Gallery3, Coppermine Gallery.

- DOMENA -

Domena jest elementem adresu DNS używanego do nazywania urządzeń w internecie.

- HOSTING -

Hosting jest to miejsce na serwerze które pozwala wyświetlać stronę.

- KSIĘGA ZNAKU -

Księga Znaku jest opisem budowy i struktury logotypu oraz tworzących go elementów. Zasad zawartych w księdze znaku należy przestrzegać dla utrzymania odpowiedniej jakości wizerunku firmy.

- LAYOUT strony internetowej -

Layout (Interfejs) strony www jest konstrukcją graficzną pozwalającą określić wygląd który tworzą: elementy strony (również dekoracyjne), treść, dobór kolorów etc. Layout (Interfejs) strony internetowej może być stworzony na wiele różnych sposobów, dzięki czemu możemy uzyskać wiele formatów wyjściowych – JPG, HTML, SWF, PDF etc; pozwalających spojrzeć na projekt z różnych perspektyw, dzięki czemu można dokonać modyfikacji aby uzyskać zamierzony efekt.

- LINK ZWROTNY -

Link Zwrotny jest łączem prowadzącym do naszej strony internetowej z innych witryn. Duża ilość linków zwrotnych pozytywnie wpływa na pozycjonowanie naszej strony www.

- LOGOTYP RASTROWY -

Logotyp Rastrowy jest zbudowany z wielu punktów zwanych rastrami. Zaleta to realizm. Wada to utrata jakości podczas zmian rozdzielczości. Przykłady formatów rastrowych: *.jpg, *.gif, *.png, *.bmp etc.

- LOGOTYP WEKTOROWY -

Logotyp Wektorowy jest zbudowany z krzywych opisanych przy użyciu równań matematycznych. Zaleta to możliwość łatwej edycji oraz praktycznie nieograniczone możliwości skalowania. Wady ciężko znaleźć, należy jednak pamiętać iż stworzenie obrazu wektorowego to trudny i czasochłonny proces. Przykłady formatów wektorowych: *.ai, *.psd, *.cdr, etc.

- REBRANDING -

Rebranding jest kreacją nowej nazwy, terminu, symbolu, designu lub ich kombinacji dla ustanowionej marki z zamiarem opracowania zróżnicowanych (nowych) pozycji w świadomości interesariuszy i konkurentów. Rebranding transformuje identyfikację wizualną oraz powinien być częścią ogólnej strategii firmy dla danego produktu lub usługi. Może to oznaczać radykalne zmiany marki, logotypu, wizerunku, strategii marketingowej i motywów reklamowych.

- SŁOWA KLUCZOWE -

Słowa Kluczowe są słowami lub wyrażeniami które opisują zawartość oraz tematykę strony internetowej. Szacunkowy limit słów kluczowych na stronie www: 15-25 słów – do 100 znaków.

- STRONA WWW – warianty:

1. HTML – szybko się wczytuje, przyjazna struktura dla robotów wyszukiwarek co pozytywnie wpływa na katalogowanie i pozycjonowanie strony internetowej. Można osadzać elementy dynamiczne Flash lub używać kaskadowych arkuszy styli CSS aby ożywić stronę www. 2. Flash – animowana, może być interaktywna. Wada to pozycjonowanie – może zostać pominięta lub nieprawidłowo zakatalogowana przez roboty wyszukiwarek. 3. CMS – panel administracyjny pozwalający na szybkie i łatwe aktualizacje witryn internetowych. Pozwala modyfikować treść i umieszczać na stronie media.

  1. Zapraszamy Państwa do kontaktu

Polityka cookie

Ta strona używa cookie.

Dowiedz się więcej o celu używania a także zmianie ustawień cookie w przeglądarkach.

Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.