Go to Top

Identyfikacja wizualna

Identyfikacja wizualna (ang. corporate identity – CI) to podstawowe narzędzie, służące kreowaniu wizerunku marki firmy na rynku. Termin ten określa ogół symboli i zachowań stosowanych w firmie w celu uzyskania czytelnej i spójnej identyfikacji rynkowej i wyróżnienia jej spośród konkurencyjnych marek. Spójny system wizualny jest najważniejszym elementem całościowej identyfikacji, a jego podstawę stanowi znak firmowy – logo.

Na identyfikację wizualną składają się m.in.:

  • logotyp
  • kolorystyka
  • czcionki
  • zasady postępowania z powyższymi

W wyniku przeprowadzenia identyfikacji wizualnej powstaje zazwyczaj tzw. księga znaku, która opisuje wszystkie składowe.

W ramach identyfikacji powstają często także podstawowe nośniki wizerunku marki:

  • wizytówki,
  • papier listowy,
  • koperty,
  • itp.
Oferta LOGOTYPÓW marki KRAK-GRAF:
, ,
  1. Zapraszamy Państwa do kontaktu

Polityka cookie

Ta strona używa cookie.

Dowiedz się więcej o celu używania a także zmianie ustawień cookie w przeglądarkach.

Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.